Saturday 14 January 2012

Zaman Sekarang

Hell-oooo~~

Saje je aku update pagi2 buta ni..
HEHE~
nilah akibat terlalu bosan time online FB..sume bende yg takde kena mengena pon jadi mangsa..
HAKHAK~
sebenarnye aku update ni sbb aku tngok sekarang ni dah bnyak pompuan nak jadi lelaki..
nak tahu sbb apa?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sbbnya sekarang pompuan pon dah pandai hisap rokok..
klau kaum CINA tu takpelah sbb aku tak kesah sgt..
ni MELAYU kot..
tak segan ke org pandang??
pelik betol aku perangai perempuan zaman sekarang ni..
*tak sumua yep..jangan terasa pulak..
HEHE~

nilah contohnya..
tak segan langsung kan?

nilah akibat klau merokok..
geli beb tngok mulut dia berulat..
cmnak muntah pon ada...

lepas tu ada lagi..
bukan merokok je..
dressing tu yg paling penting..
dekat kepala bertutup(pakai tudung) tp baju ketat2 and terdedah sana sini cm tak cukup kain je -.-'

ni pulak "legging" yg aku maksudkan cm pakaian tak cukup kain tu..
ingat elok sngat ke pkai cm tu?
nnt dah jadi kes rogol baru nak menyesal..
BODOH punya orang..
pakai cmni semata-mata nak dressing cm "HOTSTUFF" katanya..
"HOTSTUFF" kepala hotak dia !

klau tak cukup kain ckap jelah..
rumah aku bnyak kain buruk kot..
meh aku buatkan baju ngan kain buruk tu..
haih -.-'
pelik lah dengan manusia zaman sekarang ni..
tak tahu lah nak ckap ape lg ngan situasi sekarang ni..
mak bapak pon ade tanggungjawab jgak dkat anak2 dorang tu..
jgan soh pegi sekolah belajar pandai2 je..
ajar lah jugak asas agama walaupun tak bnyak tp sekurang-kurangnya tahu solat dan baca Al-Quran cukuplah..


cmni lah contoh yg TERBAEK yg kita kena tunjukkan dekat generasi muda zaman sekang..
bukan ingat nak ENJOY je..
nak ENJOY biar bertempat tp perkara wajib janganlah d'lupakan..BETOL TAK ?
HEHE~

1 comment: