Monday 16 January 2012

Hatiku Telah Dicuri Oleh Dua Orang Serentak~

Heyy~

tujuan aku update ni sebenarnye aku diambang dan disaat kejatuhan~
sebenarnya hati aku ni dah tertambat dekat 2 orang PEREMPUAN pada masa yg SAMA !
sekarang ni aku tengah pening kepala sebab aku tak tahu nak pilih yg mana satu sebab aku dah suka dua2 sekali gus !
*cm TAMAK pon ada kan?
aku keliru gila2 ni..
sorang tu dah mmg TASTE aku tp yg sorang lg tu peramah dan yg tu buat aku TERTAMBAT dengan GAYA dia layan aku dekat FACEBOOK ni..
kira dua2 orang tu memang jenis yg aku MINAT lah senang cerita kan..
YA ALLAH !
ape yg harus aku buat sekarang ni??
perlu ke aku pilih dua2 orang sekali?
*dah macam lirik lagu UKAY'S pulak..HIHI~
tp sekarang ni aku tngah keliru sebab antara dua orang tu..
salah sorang tu kira dekat ngan tempat aku tp yg sorang lg tu kira dekat lah jugak tp takdelah dekat sgt..
klau naik moto sampai lah..HEHE~
ape yg harus aku lakukan ni??
serabut kepala hotak aku..
MASALAHnya aku tak boleh berhenti walaupun SEKEJAP memikir kan tentang mereka berdua !
tolong lah fahami perasaan aku..
aku cuma insan biasa yg ingin merasai nikmat percintaan tp dah TERLANJUR sampai minat 2 orang sekali !
patut tak aku terus terang je dengan dua2 orang ni yg aku dah TERLANJUR suka dekat dorang?
ape yg harus aku lakukan ni??
ape2 pon aku harus tenang dan sabar menghadapi perkara ni..
aku sanggup tunggu sampai aku BETOL2 sedia untuk TERUS TERANG dan LUAHKAN perasaan aku..
HAIH -.-'

No comments:

Post a Comment