Tuesday 24 January 2012

:'(

selamat pagi~~
ehh??
ape mimpi aku update pepagi ni??

sebenarnye aku nak story morry siket pasal hati aku ni..
hancur dah luluh perasaan aku lepas aku tahu budak yg aku suka tu dah ada yg punyaa(sedeh beb)...
menangis tak berlagu aku kali ni..
aku sanggup tggu dia tp ni balasan yg dia bagi dekat aku?
takde hal lah..
adaku kesah kan?
perempuan ni bnyak tipu helah je sebenarnya..
aku pun tak kesah sangat..
sebab aku ni bukannya ada rupa paras yg menarik pon..
kalau setakat keikhlasan dalam percintaan tu adalah jugak kot(perasan lebeh je)..
tp memamg sentap aku tngok relationship status dia..
PERGHHHHHHHHHHH~
pedih siot..
tuhan jelah yg tahu ape yg aku rasa sekarang ni...
sentap siot tngok relationship status dia..
rasa nak meleleh air mata ni..
tp nak buat cmne kan??
dah takde rezeki aku nak memilikinya..
nak lawan takdir pon tak guna..
APTB lah !
baru aku sedar rupanya janji palsu yg dia berikan dekat aku selama ni..
FINE lah..
aku tak kesah sangat sebab bnyak lagi bunga yg berkembang dekat luar sana..
cuma kena pandai pilih jee..
klau salah pilih meranalah seumur hidup aku..
lain kali jgan lah buat aku dah syang dekat kau klau kau nak buat cmtu..
time aku dah START sayang lah macam2 hal yg datang..
takpe lah..
bende dah nak jadi..
aku tak kesah sgt..
tp kira sia2 aku tunggu jawapan dari dia selama ni kan?
kenapalah aku BODOH sangat pergi percaya kata2 manis dia tu..
balek2 aku yg mendapat..
hambek aku..
balasan lah tu kot..
tapi semua tu aku terima dengan REDHA jee..
aku REDHA dengan ketentuan ILLAHI..
yg penting aku bahagia dengan cara hidup aku sendiri...





dah lah..
dah takde pape lg aku nak cakapkan..
semoga dia bahagia dengan kekasih baru dia cukup lah..
jgan nnt dia dah kena GAME baru sebok nak cari aku sudah lah..
tu je yg aku nak pesan dekat dia..

biarlah aku membawa hatiku yg berkecamuk ni mencari serpihan2 yg berselerak  utk ditampal pakai gam UHU..
untung2 aku boleh teruskan lagi perjalanan hidup aku..
rase cm dah takde makne lah aku nak online FACEBOOK hari2..

sedeyh siot~~

No comments:

Post a Comment