Friday 13 January 2012

Untitled Updated Post

Urghh....

BOSAN doh memalam ni klau takde aktiviti yg boleh aku buat !
aku UPDATE ni pon saje suka2 and suki2 sbb dah boring sgt~
sebenarnya aku UPDATE ni sbb aku teringatkan SOMEONE yg sedang singgah dihati saya !
tiap2 malam time nak tido asyik takbole je sbb inilah punca masalah tersebut~
walaupun die jarang online(maybe bz ngan HOMEWORK sekolah kot) tp aku sanggup tunggu smpai die online fb...
mula2 aku add dia dkat FACEBOOK(laman sosial pling feymes d'kalangan remaja sekarang) hati aku dah start tertambat dengan cara dia tp tak sangka pulak perasaan aku ni tak bole d'pendam lg..
selalunya bila aku suka SOMEONE tu aku diamkan aje tp kali ni tak..
kali ni aku tak kira sbb aku dah bnyak pengalaman pendam2 perasaan ni..
aku terus bgtahu yg aku minat dkat dia and dia pon mcam ada respond je..
peluang tu aku takkan lepaskan sbb aku tahu susah nak dpat peluang cmtu..
yelah kan..aku ni bukannya ada paras rupa yg menarik pon tp klau kesetiaan and keikhlasan mencintai tu maybe adalah jugak sbb aku ni manusia ada hatu budi bukan BINATANG(ayat panass tu)..

sampai sni jelah aku update~
mals nak type panjang2 lg..
lenguh tangan beb !

*p/s : rindu gilaa sama kamu~~

No comments:

Post a Comment