Sunday 27 March 2011

Ouh.... (mengeluh sekali lg)

Halu2..

Baru aku sedar yg hari ni dah hari AHAD,
Esok dah ISNIN sekali lg (nmpak sgt dah bosan),
Esok merupakan hari persekolah yg terakhir dalam bulan MAC ni,
SPM bulan NOVEMBER ni ajee,
Tinggal lg berapa bulan ajee aku na study btol2 ni,
Result exam hari tu dah keluar,
Syukur Alhamdulillah kebanyakkan subjek yg aku amek lulus walaupun tak seberapa cuma 2 subjek ni aje yg aku gagal (BIOLOGY & CHEMISTRY),
Lepas ni aku nak set dlam kepala hotak aku yg dah berhabuk ni jgan maen2 dlam kelas lg..
Ni semua utk masa depan aku jgak..
Klau aku gagal subjek ni dlam SPM mana tempat yg aku nak tuju??
Aku mula fikir sejenak tentang kepentingan aku pegi sekolah selama ni..
Aku ingat tu semua sia2 ajee..
Tetapi tanggapan aku salah tentang semua tu..
Aku kena berusaha dgan lebih gigih lg selepas ni..
Aku tanak result SPM aku nnt ckop2 mkan ajee..
Aku na jugak bangga bilaa kena puji klau dpat result yg cemerlang..
Aku tanak laa bila ada org tnya aku nnt result SPM dpat berapa, aku jawap ckop2 mkan ajee..
SEGAN doe !
Ckop2 lah aku dah memalukan diri aku sendiri dgan result PMR yg tak cemerlang...
Kali ni aku nak buktikan yg aku boleh BERJAYA !
Kejayaan kali ni aku akn pastikan yg ianya milik aku..


Jadi renung2kan lah ea..
SELAMAT MALAM~~ 

No comments:

Post a Comment