Friday 25 March 2011

Aku Ingin BERUBAH ! ! !

Sehari demi sehari waktu berjalan...

Semakin dkat lah cabaran aku untuk menunjukkan ape yg aku paham sepanjang peesekolahan aku ni...

Aku tersentap dgan kata-kata kesat yg cikgu aku lemparkn kepadaku kerana malas belajar...

Jadi, aku mengambil keputusan untuk belajar bersungguh-sungguh untuk mencapai kejayaan di masa hadapan kelak...

Aku tidak mahu dipandang serong oleh masyarakat kerana tiada pekerjaan pada masa hadapan kelak..

Aku MAHU dipandang oleh masyarakat sebagai seorang yg berjaya dan disanjungi oleh semua peringkat umur tidak kira yg muda mahupun yg tua..

Aku akan berusaha sedaya upaya untuk mengecapi kejayaan yg aku dambakan selama ini..

SPM2011, kau tggu kedatanganku menjemputmu di bulan NOVEMBER ini !


 
"Berakit rakit dahulu , berenang renang ketepian ,
 
bersusah susah dahulu , bersenang senang kemudian "


Itulah kata-kata yg akan aku genggam walaupun aku sudah bekerjaya di masa hadapan kelak..

InsyaAllah~

2 comments: