Tuesday 5 April 2011

Ingat Klalau Aku Diam Ajee Kau Bolee Pijak Kepala Aku Ke?

Selamat malam sumee..

Tajuk blog aku malam ni agak bosan kn? *mmg bosan pon..

Sebenarnya cmni..
Adelah pihak2 niyg suka sgt saket hati aku..
Diorang ingt klau aku diam ajee aku tak marah lah..
Ingt aku suka ke selalu orang pijak2 kepala aku..
PERGH..
Agak2 lah siket..
Aku diam kan ajee sbb aku bukan budak2 yg suka crik 'point' nak begaduh..
Aku diam kan ajee sbb aku tawu pihak2 yg suka crik 'point' kutuk mengutuk org ni sebenarnya haiwan bukan manusia.. *panas punya statement
Ingat aku ni patung 'BARBIE' ke?
Suka2 ajee nak mengarahkan aku buat macam2..
Fikir lah siket..
Aku ni pon manusia yg punya perasaan..
Sedangkan haiwan pon ada perasaan ni kan lagi manusia..
Kalau di ikutkan hati aku tadi..
Dah lama budak tu aku pijak2 sampai lunyai..
Tapi aku masih mempunyai tahap kesabaran yang tak berapa nak tinggi..
Jangan sampai aku punya tahap kesabaran tu melibihi paras yang minima cukop lah..
Silap2 sampai mati aku pukol kau !
Ada kawan pon TAK berguna lah dalam hidop aku..
Aku lagi rela dapat bekawan dengan LEMBU dari bekawan dengan MANUSIA ni lah !
Macam SH*T ajee perangai budak tu..
Dia comment2 pasal diri aku tp diri sendiri tak berapa nak lelaki tu tak sedar pulak..
P*K**AK aje lah budak tu..
Sekarang ni sampai cikgu aku pon dah tawu aku punya belang..
Memang silap lah lepas ni kalau buat hal lagi dgan aku..
Tanpa rasa segan dan silu aku pukol kau lah SOTONG !
Jangan sampai aku hilang sabar dekat kau..
Kalau sampai jadi macam tu memang kau dah silap besar lah..
Nanti kau dah kena pukol jangan buat 'report' polis pulak..
Kalau sampai kau 'report' polis jawapannya memang kau tengah korek kubo sendiri lah..
Aku dah tak boleh sabar lg dengan kau lah..

Sebenarnya aku tulis ni sbb nak lepas geram ajee..
Bukan sebab apa pun..
HAHAHAHA

No comments:

Post a Comment